کفپوش زمین بازی کودکان چیست؟

folder_openگرانول
commentبدون دیدگاه

کفپوش زمین بازی کودکان:

استفاده از آسفالت یا فراوردهای بتنی مانند موزاییک در زمین های بازی کودکان به دلیل ایمنی بسیار پایین و درصد خطر بسیار بالا برای کودکان راه حل مناسبی نیست. به همین دلیل کفپوش زمین بازی کودکان میبایست از لحاظ ایمنی کنترل شده باشد.

لذا زمین بازی کودکان از جمله مواردی است که به جهت ایمنی تمهیدات خاص خود را می طلبد. با توجه به فعالیت زیاد و انرژی بالای کودکان و نوجوانان، امکان آسیب دیدن آنها هم به مراتب بیشتر است.

از آنجا که نمیتوان فعالیت های کنجکاوانه آنان را محدود کرد باید با آماده سازی زمین بازی ایمن، فضایی بی خطر برای تخلیه انرژیشان فراهم نمود.

کفپوش پارکپوش موارد فوقی که باعث آسیب احتمالی در صورت برخورد کودکان با زمین میشود را برطرف می نماید و مضاف بر آن به علت تنوع رنگ نامحدود، طراحی فضای بازی کودکان به شکلی می باشد که انرژی کودکان را دوچندان می کند.

بنابراین کفپوش گرانولی به دلیل اینکه به عنوان ضربه گیر میان کودک و زمین سخت قرار میگیرد گزینه مناسبی برای آسایش خاطر والدین در زمین های بازی و مهد کودک ها می باشد.

پارکپوش در راستای افزایش مدت ضمانت محصولات، در انتخاب بهترین مواد اولیه در خط تولید دقت بالایی را بکار میگیرد. این حساسیت باعث میشود محصول تولید شده از کیفیت بینظیری برخوردار باشد. از آنجایی که زمین های بازی کودکان اغلب در محیطی باز و بدون سایه بان قرار دارند لازم است که کفپوش استفاده شده مقاومت خوبی در برابر نور خورشید و اشعه UV داشته باشد. پارکپوش تغییر رنگ محصولات خود بر اثر این عوارض طبیعی را نیز ضمانت میکند. تمامی محصولات پارکپوش در برابر تغییر رنگ، سایش رویه و تغییر شکل هندسی دارای ضمانت میباشند.

Tags: , , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست