کفپوش گرانولی شیاردار

ویژگی های کفپوش گرانولی شیاردار

 

کفپوش های گرانولی شیاردار شرکت پارکپوش از ضخامت ۳۵ میل به بالا و در ابعاد ۱*۱ و ۵۰*۵۰ تولید می شود و دارای استاندارد hic می باشد که از ویژگی های بارز این کفپوش ها می توان به خاصیت انعطاف پذیری و دوام بالای آن اشاره کرد. این کفپوش ها علاوه بر ضد آب بودن به عنوان عایق رطوبت نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در تهیه و ساخت این کفپوش ها تمامی استاندارد های حفاظتی و ایمنی رعایت می شود. کفپوش گرانولی شیاردار در برابر عوامل مختلف محیطی، مواد شیمیایی، ساییدگی و گرد و خاک دارای مقاومت بالایی می باشد. خاصیت ضربه پذیری بالای این محصول نیز یکی از فاکتورهای قابل توجه و مهم به شمار می رود. همچنین خاصیت ضد لغزش بودن این کفپوش از مزیت های شاخص آن محسوب می گردد. کفپوش های گرانولی شیاردار به دلیل برخورداری از مواد اولیه با کیفیت، مرغوب و ترکیبات دقیق از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

کاربردهای کفپوش کفپوش گرانولی شیاردار

پوشش دهی کف حیاط مهد کودک ها، پارک ها، فضاهای باز، محیط های صنعتی و کارخانه ها

پوشش دهی کف پشت بام به عنوان عایق

پوشش دهی پیاده روها، ویلاها، اطراف استخر

پوشش دهی کف باشگاه ها (کفپوش زیر وزنه) – زمین های ورزشی باز

فصای بازی کودکان و پارک ها

باشگاه وزنه برداری و بدنسازی

تعمیرگاه ها جهت جذب ضربه از سقوط آچارها و …

عمر مفید این کفپوش بیش از 3 سال می باشد و با توجه به مقاومت بالا در برابر سایش بر اثر رفت و آمد و همچنین ماندگاری رنگ در برابر تابش نور خورشید، خود را نسبت به دیگر کفپوش ها متمایز کرده است.

کفپوش گرانول (granule) که در لغت بمعنی گلوله‌های ریز می‌باشد، اصطلاحی است که برای نامیدن دانه های ریز پلیمری که از بازیافت ضایعات پلاستیکی و لاستیکی است، استفاده می شود. این صنعت در سال ۱۹۸۵ برای بازیافت لاستیک‌های استفاده شده از محل دفن زباله های محلی آغاز شده و اینک به صنعتی پیشرو بدل شده است.

فهرست