کفپوش گرانولی پایه دار

کفپوش گرانولی پایه دار شرکت پارکپوش از ضخامت ۳۵ میل به بالا و در ابعاد ۱*۱ متر مربع و ۵۰*۵۰ تولید می شود و دارای استاندارد hic می باشد. کفپوش گرانولی پایه دار یا کفپوش شانه تخم مرغی از جنس دانه های ریز لاستیک می باشد که با توجه به استاندارد های روز دنیا تولید شده و دارای استاندارد سقوط می باشد، ضربه گیری بالایی دارند که به این دلیل از این نوع کفپوش ها در فضای بازی کودکان استفاده می شود، کفپوش های شانه تخم مرغی کاملا بهداشتی و قابل شتسشو می باشند و استفاده از این کفپوش باعث ایجاد محیطی سالم و بهداشتی برای کودکان می شود چرا که برای نصب آن نیازی به استفاده از چسب ها که باعث ایجاد آلرژی می شود نیست. کفپوش های فضای باز شانه تخم مرغی دارای تنوع رنگ بالایی می باشند و به ما امکان ایجاد محیطی جذاب برای کودکانمان را می دهند.

ویژگی های کفپوش گرانولی پایه دار

  • ضربه گیری

    یکی از مهمترین دلایل استفاده از کفپوش گرانولی پایه دار در فضای باز کودکان ضربه گیری و حفظ ایمنی بالای این محصول می باشد که باعث کاهش آسیب دیدگی تا 80 درصد می شود.

  • نصب آسان

    کفپوش گرانولی پایه دار (شانه تخم مرغی) به سادگی با کنار هم چیدن ورق های کفپوش قابل نصب است و نیازی به استفاده از چسب نیست که این ویژگی باعث ایجاد محیطی سالم و بهداشتی برای کودکان می شود چرا که دیگر باعث بروز حساسیت های گوناگون در اثر استفاده از چسب برای کودکان نمی گردد.

  • مقاوم و سازگار با محیط زیست

    کفپوش گرانولی شانه تخم مرغی دارای طول عمر بالایی می باشد و شما پس از نصب این کفپوش تا چند سال نیازی به تعویض و بازسازی کفپوش ندارید. کفپوش گرانولی پایه دار کاملا سازگار با محیط زیست است چرا که ما با استفاده از لاستیک خورد شده در این کفپوش از رها سازی مقدار زیادی از لاستیک در طبیعت از آلودگی هرچه بیشتر محیط زیست پیشگیری می کنیم.

  • استفاده در تمام فصل های سال

    با توجه به ضد آب بودن کفپوش گرانولی پایه دار چند دقیقه پس از باران های شدید می توانیم شاهد لذت بردن کودکان عزیزمان از بازی بر روی این کفپوش باشیم.

  • تنوع در رنگبندی

    تولید این محصول در بیش از بیست رنگ مختلف طبیعی با کیفت و با مقاومت بالا امکان پذیر می باشد.

فهرست