هموار کردن سطح زیر کفپوش قبل از نصب

folder_openگرانول
commentبدون دیدگاه

هنگامی ‌که در مورد نصب کف ‌پوش ها صحبت می‌کنیم، دو کلمه صاف و هموار کاربرد زیادی دارد. اما واقعاً این دو کلمه به چه معنایی هستند؟

نخستین گامی که قبل از نصب کف‌ پوش در هر مکانی باید برداشته شود این است که ما سطحی صاف و هموار داشته باشیم. در حقیقت هر چقدر سطح زیر کف‌ پوش مناسب ‌تر باشد، کف ‌پوش مناسب ‌تری را خواهیم داشت. سطح زیر کف‌ پوش هیچ‌ گاه دیده نخواهد شد، اما اگر صاف و هموار نشود تأثیر مستقیم بر روی کیفیت و کارایی کف ‌پوش خواهد داشت. به‌صورتی که هرگونه کثیفی، ماسه و سیمان، فرو رفتگی و ناصافی، مستقیماً روی ظاهر و عمر کفپوش تأثیر خواهد داشت.

ما تماسی از طرف یک مشتری داشتیم که اخیراً باشگاه خود را کف ‌پوش کرده و اظهار نارضایتی می‌کرد. به دلیل سطح نامناسب زیر کف‌پوش، کیفیت و ظاهر آن دچار مشکل شده و ناگزیر مجبور به تعویض کف ‌پوش گردیده بود.

نصب کنندگان، کف‌ پوش قبلی را روی یک سطح ناهموار نصب کرده بودند و به جهت صرفه جویی در زمان و هزینه، به جای اینکه از یک لایه چسب برای کف پوش ها استفاده کنند، چسب را داخل حفره ها و تو رفتگی های سطح ریخته و بعد از مدتی، این حفره ها منقبض و شکسته شده و سوراخ های دیگری را در سیمان به وجود آورده بودند.

همین که مدت زمانی از نصب گذشته بود، حفره های ایجاد شده در سیمان، ظاهر و کیفیت کف پوش را تحت تأثیر قرار داده بودند.

ما برای نصب مجدد، کف پوش قدیمی را جدا کردیم، چسب های اضافی را پاک کردیم و با یک لایه بتن، سطح را کاملاً هموار کرده و کف پوش جدید را با استفاده از یک لایه چسب و با روش استاندارد، بر روی سطح نصب کردیم.

به منظور صرفه جویی در هزینه ها توسط نصاب، مشتری در دراز مدت مجبور به تعویض زودرس کف‌پوش شده و متحمل هزینه‌های اضافی جهت نصب ضعیف قبلی گردید.

اما در حال حاضر مشتری ما صاحب یک باشگاه بسیار زیبا است که کف پوش آن به درستی نصب شده و سال ها می‌تواند از آن استفاده کند.

Tags: , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست