نحوه نصب کفپوش گرانولی

folder_openگرانول
commentبدون دیدگاه

در این نوشته به نکاتی درباره نحوه نصب کفپوش گرانولی می پردازیم. نصب کفپوش گرانولی کاریست که در عین سادگی باید با دقت و توجه به جزییات انجام گیرد.

کفپوش گرانولی از ترکیب گرانول لاستیک و چسب مخصوص تولید می شود. این کفپوش ها مناسب استفاده به عنوان کفپوش باشگاه بدنسازی، لاستیک ضربه گیر، تجهیز پارک و فضای بازی، کفپوش لاستیکی زیر وزنه و کفپوش پارک، حیاط مهدکودک و سایر اماکن می باشد.

کفپوش های گرانول شرکت پارکپوش وزن مناسبی داشته و با چگالی بالا و تراکم مناسب روی زمین یا سطوح مختلف می نشیند. از این رو در بسیاری از موارد نصب کفپوش گرانولی نیاز خاصی به نصاب حرفه ای یا ابزار آلات متفاوت ندارد.

نکات مهم درباره نصب کفپوش گرانولی :

  • امکان نصب بدون نیاز به استفاده از چسب و پانچ در بسیاری از موارد
  • وزن مناسب باعث پایداری و چفت شدن کفپوش ها در کنار هم روی زمین می گردد
  • برای نصب کفپوش لاستیکی گرانولی در پارک ها و ورودی مترو نیاز به نصاب می باشد
  • در صورت نیاز و درخواست مشتریان گرامی عملیات نصب توسط کادر مجرب شرکت و با تضمین و گارانتی نصب و قیمت مناسب انجام می گردد
  • امکان ترکیب کفپوش های گرانولی 100 در 100 و 50 در 50 سانت در کنار هم با اندازه گیری دقیق وجود دارد

کفپوش گرانولی شرکت پارکپوش با بالاترین تراکم و کیفیت و ضمانت کیفیت تولید می گردد. بر خلاف برخی نمونه های غیر استاندارد کفپوش گرانولی ما در برابر آب، برف و اشعه خورشید مقاوم است و در صورت نصب مناسب ماندگاری و عمر بسیار طولانی و بلند مدت دارد.

جهت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات درباره نصب کف پوش گرانولی، مشاوره برای انتخاب کفپوش  گرانولی مناسب، دریافت نمونه و مشخصات فنی، قیمت کفپوش و خرید کفپوش گرانولی همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید.

Tags: , , , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست